Allt för min syster...

Yo! Sitter och kollar på Allt för min syster, nej jag kunde inte vänta i en HEL vecka tills den kom ut!
Jag märker hur mycket min filmsmak har förändrats, för några år sen var min favoritfilm High School Musical(!) och en massa olika fjortisfilmer, nu är det vissa komedier (som skiljer sig från andra), vissa Disney Channel-filmer (förutom HSM), Disney-klassiker (helst dom första!), thriller (utan en massa specialeffekter), fantasifilmer (men inte för overkligt) och verklighetsfilmer, snacka om skillnad!

Förresten vill jag påpeka att dom i Allt för min syster har tolkat Jesse helt fel, han skulle vara det svarta fåret som tog droger för att få uppmärksamhet, i filmen är han alldeles för gullig för att föreställa en 18-årig kille överhuvudtaget! Visst han är lite rebellisk, men det första man ser av honom är när han hoppar på en studsmatta med sin mamma och familjen ser helt perfekt ut, är det bara en fasad för att dölja vad som finns under ytan?
En annan sak jag blir förvånad över är när jag ser Abigail Breslin, den lilla lilla flickan som inte är så liten längre, kolla bara bilderna:


Skillnad eller? :O
Men jag gillar henne sjukt mycket!
Hon har alltid haft en talang som skådespelerska och kommer nog att utvecklas mer och mer, dessutom kommer hon säkert bli en av världens vackraste kvinnor i framtiden!
Trailer:



Detta är mitt främsta filmtips just nu, filmen kommer ut på DVD om en vecka, hyr den, köp den, se den!!
och läs boken förstås om du orkar.
Varning! den är väldigt sorglig! Jag som nästan aldrig har gråtit till en film (förutom I taket lyser stjärnorna) började gråta när jag såg filmen!

Aja, men nu ska jag ta och kolla någon annan skum film, typ Year One med Jack Black och michael cera :P
Imorgon har jag bestämt att då ska jag se New moon och It's complicated och sen gå till kyrkan på kvällen, måste ju va med på något på Revival-helgen,
Goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0