Alvin & gänget 2 och The lovely bones

Ibland när man är sjuk ligger man oftast och bara undrar vad man ska göra och väntar på att bli frisk,
så idag bestämde jag mig för att gå in och kolla på 2 filmer jag har velat se länge...

Alvin & gänget 2
:
Theodore, Simon och Alvin måste börja i skolan och rektorn är deras största fan och vill att dom ska delta i en musiktävling, men det blir lite problem eftersom att Alvin blir populär och tänker bara på football och sina nya "coola" kompisar, dessutom får dom konkurens av "The chippettes" som är kända tack vare skivbolagsproducenten Ian som förstås vill ha all ära för sig själv.
Jag tycker filmen var hur söt som helst, älskar Alvin & gänget <3 speciellt lilla tjocka Theodore och Eleanore är ju sötast <3
Trailer:



The lovely bones:
En tjej på 14 år blir brutalt mördad av sin granne som har planerat mordet in i minsta detalj, hon kommer till sin egen tolkning av himlen och kan se sin familj i olika bilder.
Filmen var hur bra som helst, men väldigt hemsk, man satt och skakade nästan hela filmen, och jag lovar, den var verkligen INTE som andra filmer, väldigt oförutsägbar.
Trailer:


nu måste jag dra, goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0