förlåt att jag tjatar så...

Men just nu är jag galnare än jag någonsin varit i green day (och nej oroa er inte, jag kan tänka på annat!)
Samma dag som Billie fyllde 38 fick jag något ryck och helt plötsligt fick jag reda på att dom kommer till GBG, det kommer ett Green Day Rockband och några har gjort en musikal på Broadway med Green Days låtar som heter American Idiot (typ som Mamma Mia men med Green Day-låtar).
Green Day Rockband ska jag nog köpa när det kommer :) men den där musikalen vet jag inte riktigt, har lyssnat på några av låtarna och dom har gjort om 21 guns till en tråkig poppig ballad, det är ju inte Green Day!
Kolla denna:



Inget att hurra för, förutom andra versen där Billie kommer in :)
Aja, men nu sitter jag och skrattar åt ett annat klipp med Green Day, Billie Joe är ju bara för galen xD
en rätt gammal video där dom sjunger She:



Dom är ju bara för härliga xD <3
Hoppas innerligt att vi skulle kunna gå på konserten i juni!
Har ju velat se dom om och om igen sen den 11 oktober!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,
Now I cannot speak, I lost my voice
Speechless and redundant
'Cause I love you's not enough
I'm lost for words.

Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

Vad glad jag blev att du ringde!! :)

Ses på fredag!

Kram

2010-02-21 @ 20:15:06
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0