god morgon eller nåt ;)

Hey dudes!
Skulle egentligen vart i kyrkan om 7 minuter, men kom på att det är bättre att vila när man har varit så hemskt förkyld, dessutom har jag sovit fruktansvärt lite inatt så det gör nog det hela ännu värre, ska snart gå och vila lite mer och sen gå och fylla på mobilen så jag kan sms:a igen, sen ikväll blir det LördaLive :D Carl-Gustaf Severin predikar där och imorgon i vår kyrka :D
Igår var Hans Weichbrodt och Harald Höidahl i kyrkan, det var helt underbart!!!!
It's gonna be revival over the country which flag has a yellow cross on it!!!! AMEN!
(vet inte om det var rätt engelska men you got my point!)
På tal om Harald Höidahl har jag inte hört honom på 5 hela år :O
Jag tycker att han är en av världens bästa lovsångsledare, det finns många andra som också är bra,
men ingen som Harald, he's the best!

Måste dra nu,
goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0