JAG KAN!!

Ja, jag kan!
Alltså åååh jag älskar Pingstkyrkan! Funderar på att gå dit lite då och då, kanske hänga med på Outreach nån gång :) nu är jag där en gång i månaden på LördaLive men jag vi dit oftare! Jag gillar dom sköna människor man träffar och man får möta Gud!
Jag älskar Livets Ord i Jkpg hur mycket som helst också så klart, men man kan ju liksom gå till fler kyrkor, annars blir man väl som instängd och fixerad vid en kyrka, pinsamt nog hade jag emot Pingstkyrkan innan (jag skäääms!! :( ) men upptäckte att just Pingst är en helt fantastiskt bra kyrka och otroligt bra för att vara så stor, man syns liksom även i den stora kyrkan!

Måste bara säga att Carl-Gustaf Severin är en av dom bästa LO-pastorerna!
Hans budskap idag var hur bra som helst! Kolla rubriken ;) Jag kan jag kan jag kan jag kan jag kan jag kan jag kan jag KAN! Det spelar ingen roll hur värdelös folk säger att jag är, JAG KAN! Jag kan fixa skolan, jag kan sluta dricka cola, jag kan sluta hålla på med mobilen dygnet runt, jag kan och du kan också! Du kan, precis vad du vill! Allt förmår jag i honom som ger mig kraft! AMEN!
Förresten tycker jag alla ska boka in vecka 10!!
Varför? Evangelistveckan!!

Kom dit vet jag :)

Men nu måste jag sova, har en annan kyrka att gå till så att jag KAN hjälpa till imorgon när vi har serviceteam.
KAN KAN KAN KAN KAN KAN KAN KAN KAN KAN!!!!!
Kommer tjata om det där ordet en helt del nu ;)
Du kan och jag kan :D
Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: joy

Du KAN!!! och du är Awesome Angelica!

Jag tror på dig och vet att du klarar det bara du bestämmer för det och lägger det i Guds händer!!



KRAM!

2010-02-07 @ 19:38:43
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0