Melodifestivalen? Vadå? Det är ju LördaLive!!

Vem sjutton kollar på Melodifestivalen nu för tiden?!
Folk som endast gör det enligt tradition, några fjortisar som verkligen älskar Darin och medelålderspersoner som tycker det är härligt med lite svängig musik, men jag, jag är glad att det är LördaLive så jag slipper den skiten, visst jag hade nog satt på en film eller läst en bok om det inte hade vart LördaLive, men jag gillar det för att det är GRYMT!! (det där lät antagligen HELT snurrigt xD)
Måste gå strax för att handla några saker på WILLYS innan, men först ska jag sätta in pengar på mitt konto, intressant va? ;) Och så tänkte jag att medan jag ändå sitter här kan jag skriva ett inlägg om att det är bättre att gå till Pingstkyrkan än att se en tävling där förra året en kraxande kråka kom på andraplats när den enda som egentligen varit bra på flera år kom sist med 2 poäng :O
LördaLive ger mycket mer underhållning, det lovar jag!!
Nu måste jag dra, vill ju inte springa till bussen sen :P
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0