Oh, what a glorious day.

Nu är det sportlov!!!
Halleluja!!!!!!
Förresten, jag måste visa en sak jag faktiskt funderar på att köpa när jag har pengar, eller okej SKA köpa, funderar inte ens längre ;)

Tycker den är hur snygg som helst!!
Fast jag kanske ska undvika att gå med den till kyrkan :P För förra gången jag hade en Green Day-tröja på mig i kyrkan sa Jonatan helt plötsligt: "Om du vill läsa en bok, så gå inte på en hårdrockskonsert... med GREEN DAY!" Visst han kanske inte kollade på min tröja just då, men jag kände att alla stirrade på mig när han sa Green day för jag har tydligen visat ganska väl att jag älskar dom xD
Och på tal om Green Day, Billie Joe fyller 38 år om 4 dagar!!!!
Vänta er ett riktigt BJA-inlägg då!!
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa antonela och se på Allt för min syster :)

Men nu orkar jag inte skriva mer, så Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: joy

"Allt för min syster" är jättebra!! ;)



Nämen, gillar du Green day? ;)

Haha...



KRAM

2010-02-13 @ 16:48:25
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0