Veckan som gått...

Hello dudes, nu var det ganska längesen jag skrev, har inte vart inne på datorn speciellt mycket den senaste veckan, Jennifer har ju vart här :) ja och vi har hittat på allt möjligt, men veckans höjdpunkter var nog torsdag, fredag och igår! I torsdags gick jag på skakiga ben till Resecentrum där man hämtar ut biljetter från Ticnet (HJÄLP!) och ni kan natagligen gissa er till vad det var för biljetter? Ja, Green Day, vad annars liksom? ;) Det värsta var att jag hade fel bokningsnummer när jag kom in där, men som tur var hade dom mitt mobilnummer så det var inte kört iallafall!
I fredags så hade jag bara en enda lektion och vi stack till Ullared med Anki och handlade en massa saker, bl.a. två par byxor och två Disney-filmer :)
Sen på kvällen åkte vi till kyrkan så klart och där träffade man en människa man inte träffat på typ 100 år (4 veckor) alltså Joy :D
Igår var jag och Jennifer först på Erikshjälpen och tittade runt typ 10 min innan dom stängde, sen fixade vi mat och en massa snacks och allt möjligt, sen kom det 4 tjejer hem till mig, Joy, Hanna, Charlotte och Esther :) vi hade en jättetrevlig kväll :) åt pasta med skinksås och snackade hur mycket som helst om allt möjligt, sen såg vi en liten bit av Aladdin :) åh vad han är den snyggaste Disneykillen!
Sen kollade jag och Jennifer på Tsatsiki: Morsan och polisen, alltså åh vad jag älskar dom filmerna! Kommer ha det som ett minne från den här veckan, i "Tsatsiki: Vänner för livet" när mamman precis har fött barnet och killen från hennes rockband tittar på rutan- där Göran skriver "SYSTER"- och frågar "Ser du vad det står där?"
Alltså jag och Jennifer höll på skratta ihjäl oss xD
Idag åkte Jennifer 13.55 :( önskar att hon hade kunnat stanna lite längre, för hennes skull också...
men nu ska jag kolla på en film, typ någon jag inte sett eller inte har på watch-movies.tv
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

yep. 100 år typ.

Var jättemysigt att va hos dig! :)

Och så fint ni fixat! Med mat och massa gott fika! :)



Tack vännen!!

KRAM

2010-03-02 @ 17:40:09
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0