Yes..

Känner att jag verkligen kommer ha träningsvärk imorgon, tränade på gymmet i skolan på gympalektionen och glömde att stretcha :O men men, iallafall skönt att vara tillbaka i skolan :)
längtar tills onsdag då vi har omvårdnads-lektion!!!
och på fredag är det inget mindre än SPORTLOOOOV!!

Förresten vill jag bara visa två trailers till två nya Disney-filmer som jag MÅSTE se!!!





Alice i underlandet funderar jag faktiskt på att åka och se i Göteborg för att se 3D :)
En annan film som inte vore helt fel att se som alla har tjatat om hur mycket som helst, Avatar!
Måste ju se vad det är för film :O
Om jag inte hinner se den på bio så finns ju denna underbart bra sidan: http://www.watch-movies-online.tv/
man kan ju kolla på precis vad som helst :)
Och nu när jag ändå snackar om filmer, kan jag ju lätt säga att jag har fått två nya favoritfilmer!!
Allt för min syster och The lovely bones, åh, Allt för min syster ska köpas på onsdag!!
Slutar ju rätt tidigt så jag ska gå till Mediamarkt och köpa köpa köpa :D men The lovely bones får jag väl vänta hur länge som helst eftersom den inte ens har kommit på bio än! I Sverige tycker jag förresten filmen har ett finare namn, såg det nyss, den heter Flickan från ovan, ska nog läsa boken också eftersom jag älskade filmen så mycket.
Sen vill jag bara säga som jag säkert har sagt redan 10000 ggr, jag längtar efter Eclipse och New Moon!!!!
20 mars kommer New Moon ut på DVD och Eclipse har världspremiär den 30 juni :D

Aja, måste dra nu, ha det bra!
Goodbye for now :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0