Ja du..

Alltså, om ni nundrar varför jag inte har skrivit på flera dagar så är det för att jag inte haft nåt intressant att skriva om, eller okej, igår fick alla i klassen förutom två personer IG i Psykologi, intressant vad Erik Dahlbergsgymnasiet tar för lärare som ger en ett stort leende och säger: "Tyvärr, du klarade det inte, jag sätter IG"
man tänker ju typ "jaha tack för att du visar att du njuter av att ge IG till elever!"
På tal om skolan är det dags för möte på fredag!!! Jag ber er som läser detta, snälla be till Gud att det går bra så jag slipper gå om hela tvåan!
Ska försöka uppmuntra mig med denna fantastiska sång:



Älskar den<3

Denna är också sjukt fin:




Gillar dock Delirious? bättre live, ovanligt men sant, men det låter så instängt med studioinspelning för dom.

Men nu måste jag dra, ha det bäst people <3
Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

Jag ber att du ska klara det!

2010-01-22 @ 00:26:38
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0