Please God help me!

Imorgon ska jag ha redovisning! Vet inte hur jag ska klara det, det är dessutom för den halvan som jag har svårt för, resten har ju bytt klass, dessutom måste jag stå framför tavlan och snacka! och seriöst, det känns som att jag kommer att dö med tanke på vad jag ska redovisa om! Hur det är att vara barn till en missbrukare, varför väljer jag alltid ämnen som har med missbruk att göra och främst alkohol?! Det dras till mig på något sätt, som om jag inte redan vet ALLTING om den skiten! Vi ska jobba med just alkohol och andra missbruk på psykiatrin innan APU:n och Ann sa att vi ska jobba STENHÅRT med det! Så lycka till Angelica Stålbrand, lycka till!
Jesus hjälp mig! Jag behöver ett bra bibelord! Får mig antagligen att känna mig bättre då, snälla ett tips!?
Nu måste jag sova, kommer bryta ihop annars
Good night people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0