yoho...

Hello!! Känner hur seg jag har vart idag, kom till kyrkan 5 minuter innan mötet slutade, men jag kunde iallafall vara med på församlingsmötet :)
Jag låg och lyssnade på en låt med Ulf Christiansson igår, kände att jag bara var tvungen att lägga ut den på min blogg!!!

Lyssna hör, han ropar på dig
i ditt hjärta,
Det var stängt men nu öppnar det sig
i ditt hjärta,
Öppna ditt hjärta,
för vi behöver honom mer än nånsin
Han är det som öppnat våra ögon
Skuggan av hans kors
Har fallit över oss, över vårt folk
Över vårt land

Tiden är här,
När han ska komma
Tiden är här,
för en förändring
Tiden är här,
när vi ska vakna
Tiden är här
för oss

En mäktig våg,
en mäktig vind
En mäktig våg,
en mäktig vind
Den kommer från himlen
och reser upp vårt land igen

En mäktig våg,
en mäktig vind
En mäktig våg,
en mäktig vind
Den kommer från himlen
och reser upp vårt land igen

Vi är på väg på en resa
till ett land som måste bli trott
för att nås,
ingen kommer dit
utan att betala priset
Ropa, kalla, sök och leta
efter dom som gett sitt liv
för att finna det,
Nånting större, nåt bättre

En mäktig våg,
en mäktig vind
En mäktig våg,
en mäktig vind
Den kommer från himlen
och reser upp vårt land igen


Detta är en text som har betytt hur mycket som helst i mitt liv,
lärde mig den när jag var 6 eller 7 år gammal och sen dess är det en låt som har följt mig.
Texten i låten är så stark att när man lyssnar så känner man en sån frid i hjärtat, iallafall jag.

Men nu måste jag dra,
ha det bra!
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0