Can I get another Amen? AMEN!

Heyyyy!! Fruktansvärt läskigt dålig uppdatering var det här ja, men vem har tid att blogga denna veckan?
Det har vart VÄLDIGT mycket! I torsdags åkte jag till Uppsala kl. 10:15, och jag måste tacka en person i kyrkan! Eddie, hade inte han kommit och lämnat min Gallerix-påse hade Jennifers present inte kunnat anvädas, då hade det varit att kasta 630 kr i sjön, så jag är jätteglad och jättetacksam!!
Iallfall sen när jag kom fram till Uppsala träffade jag först Jennifer och vi gick till stan och åt mat, sen åkte jag hem till henne medans hon åkte till Gränby Centrum. Sen fick jag äntligen mitt hår klippt! Hjälp vad skönt det var, ska lägga upp en bild här senare, när jag har fått en sladd till kameran.
I fredags åkte jag med Jennfer till slottet och träffade hennes klass, vilket var väldigt intressant :)
Sen skulle Jennifer gå in till slottet och då gick jag ner på stan för att träffa Julia B och köpa en extra present till Jennifer. Sen gick jag och Julia till en busshållplats nära slottet för att träffa Andreas, Sofia, Karin, Johanna och hennes världens sötaste lilla Isabella <3 :* Sen var det bara att ta sig upp för slottsbacken, det var väldigt mycket folk kan jag säga, vi gick och försökte hitta Jennifers plakat, men hittade det inte förrän Jennifer hade sprungit ut ;)
Då när vi väl hittat det var det dags för Jennifer att öppna våran present till henne, som det stod på kuvertet: "OBS! Öppnas försiktigt! Risk för öronbedövande skrik!" Hehe så hon öppnade det, och ja, det låg en Green Day-biljett i ;)
Sen var det dags att ta sig till restaurangen, China River och vi fick åka i Jennifers brors (Mattias) cab, det var grymt :D

Senare på eftermiddagen, efter att jag hade ätit tårta hos Jennifer (som Karin hade gjort, hur goda som helst!!) så stack jag hem till Ida för att fira hennes student :) vi hade jättekul! Och sen åkte vi ner på stan till Stadsparken och träffade Jennifer, Johanna, Daniel, Sofia, Karin och Andreas där, så vi hade världens mysigaste picknick, och fick beröm av polisen för att vi inte hade någon alkohol :) dom tyckte vi var riktiga föredömen :D

Dagen efter åkte jag och Jennifer kl. 08.15 till Göteborg, det var en väldigt långsam resa, så det var ju tur att båda åkte, då blev det roligare :) sen kom vi fram till Göteborg 16:40 och åt på McDonalds, sen stack vi till Ullevi, med spårvagn som vi inte fattade ett skit av, men vi kom iallafall dit :P
När vi kom till våra platser, fick vi reda på att Green Day inte skulle spela förrän 21.00.
Så vi satt och lyssnade på förbanden, Johnossi och Joan Jett & The blackhearts, Johnossi var helt OK, men Joan Jett skulle jag gärna höra mer av! I love rock'n'roll fick hela publiken att sjunga med ;)
Vi satt rätt länge och väntade på Green Day när Joan Jett hade lämnat scenen, så man blev helt crazy när den fulla kaninen kom in på scenen och började dansa xD tror det är Green Day's maskot eller nåt :P
Ca 5 minuter efter att han hade lämnat scenen började ett skrapande ljud höras och helt plötsligt: "Sing us a song of the century...." haha då blev jag helt galen och ställde mig upp och började hoppa och skrika xD
Sen tyckte jag det var otroligt kul att dom spelade olika låtar t.ex. Nice guys finish last och Burnout.
Jag kommer lägga upp bilder och kanske videor :)

Vad har hänt denna vecka då?
G i Samhällskunskap √
G i Människan Socialt och Kulturellt √
G i Engelska B √

:D

Aja, måste dra nu, men ha det bäst!
Goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0