But soft! What light through yonder window breaks?

Åh vad jag har fastnat på Romeo och Julia, kanske inte så konstigt eftersom vi såg den på Svenskan för några veckor sen och nu håller vi på se den på Engelskan också, men det har inte jag något emot, den är ju bra :) och jag gillar den nya versionen, dom använder ju samma språk så det gör inte mig något att dom har ändrat vilken tid den utspelar sig i, och Leonardo DiCaprio var så snygg när han var yngre!!! Haha nu låter jag som en fjortis, jag vet :P
Men aja, kolla detta videoklippet iallafall :)



I like it :)
Förresten måste jag bara säga att jag längtar tills den 20 mars!!!
Då kommer New Moon ut på DVD, ska typ gå till MediaMarkt direkt när dom öppnar :P (kom på det nu bara för att jag snackade om Romeo och Julia, det Bella säger i början kommer ju från Romeo och Julia :))

Nog talat om filmer :P
Idag hade vi HLR på Omvårdnadslektionen, visst det är jättebra att ha och så, men hjälp vad jobbigt det var,
har ont i händerna fortfarande, kanske tryckte för hårt på dockan :P
Men men, nu är det klart och behöver inte göras på ett tag igen..

Nu är det tänkt att jag ska ta en paus ifrån datorn minst en vecka, det kanske underlättar huvudvärken jag har hela tiden och illamåendet, tror det kan ha med mina ögon att göra, jag anstränger dom nog alldeles för mycket, läser böcker, tittar på film, TV, dator mm. och dessutom med en dålig sömn också!! Jag får skärpa mig!
Men aja, hörs kanske om en vecka, ska dra nu.
Ha det bra!
Goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: joy

åh. jag vill se new moon igen!! =)

längtar till nästa film!!

2010-03-15 @ 15:41:27
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0