Dieselråttor och sjömansmöss- memories <3

Idag satt jag och kollade på en av mina favoritjulkalendrar :) Dieselråttor och sjömansmöss :)
Den som kom på själva händelserna måste haft väldigt vild fantasi, det händer så otroligt mycket,
barn som blir förminskade, Lucky Closette som letar efter stoppknappen, Don Calzone som blir munkråtta hos en blind kyrkråtta, kölsvinet som alla är så rädda för, Trassel med trunken som spelar bort Instruktionsboken på poker, Mäster Estragon som har suttit fast i en råttfälla i 100, eventuellt 200 år, oraklet i oljetråget, klarhetens källa, dammråttorna, Mäster Estragons kikare, Smultron-Agnes, pladdermössen, tårar av renaste silver, "skitstäver" och så mycket mycket mer! Hjälp vilken fantasi :O men åh vad den julkalendern var bra :* kommer dock ihåg att jag drömde mardrömmar om kölsvinet och oraklet i oljetråget när jag var liten xD
"jag vet vad jag vet och jag gör vad jag kan, jag är sanning i en sanningens man!"

Aja orkar inte skriva nåt mer, men ha det bäst ;)
Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

gillar det sista citatet: jag vet vad jag vet...

2010-03-04 @ 16:34:09
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0