McFlyyy!!

Yaaay! Idag har jag gillat McFly i exakt 2 år och dom kommer alltid vara bland mina favoriter!
Dom är helt otroliga! Alltså, jag fattar inte att folk vågar kalla deras musik för fjortismusik :S
Men iallafall, dom är helt otroligt bra! Tom, Danny, Harry och Dougie <3
Snygga är dom också, vilket jag absolut inte har nåt emot ;) <3
Speciellt TOM FLETCHER!!!! (killen längst till vänster :*)





Ska visa dom märkligaste musikvideorna ;)





Jag undrar vem som regisserat den sista, någon som har Tim Burton som förebild iallafall :P
Liksom eexakt samma stil :O

Aja, nu måste jag dra,
Goodbye for now :)

Kommentarer
Postat av: joy

mcfly är sköna! :)

och de har en del roliga videos! :)



KRAM

2010-03-30 @ 09:09:23
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0