Michael...

Sitter just nu och lyssnar på Michael Jackson, jag måste verkligen se "This is it", kan ju hyra/köpa den på dvd nu äntligen... Men seriöst, jag tror verkligen han hade ett hjärta för människor och för naturen, lyssna bara på Earth Song och Heal the world, man vet ju aldrig men han kanske till och med var kristen med tanke på låten You are not alone, det låter som att den handlar om att någon han älskar har lämnat honom och han hör en röst som viskar i hans öra: du är inte ensam!

Kolla denna underbara videon:



Så vackert, jag vet att vissa tänker stackars barn! men kom igen, kan inte folk fatta att Michael Jackson inte var en pedofil?! Visst han älskade barn, men vem gör inte det? Han kanske hade en speciell kärlek till dom eftersom han själv aldrig fick vara barn på grund av sin pappa, jag tror folk har missuppfattat hans kärlek till barn och gått på dom lögnerna. Michael blev inte dömd om någon vet det? Bara misstänkt, men det äckte för att få så nånga emot sig, sen när han har dött går samma människor som sagt att han var en pedofil i så många år och säger att Michael är ett helgon och vila i frid legenden, King of pop, då ändras plötsligt många människors uppfattning om Michael.
Men jag tycker Michael var en riktigt bra sångare och dansare, ja hans musikstil är något annorlunda jämfört med vad jag brukar gilla annars, men han är ovanligt bra för att ha den musikstilen han har, han har något alldeles speciellt, en helt egen stil liksom!
Dessutom var han otroligt vacker, han förstörde sitt ansikte sorgligt nog, men jag tycker ändå han var vacker i slutet av sitt liv, i hjärtat <3
Nu måste jag dra,
ha det bäst <3
You are not alone, I am here with you <3
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0