Remember me?

Nu är jag tillbaks här igen ;)
Har precis sett klart på min nyinköpta film, New Moon :D
Var bara så tvungen att ha den!!
Åh förresten har ni sett vad som har kommit ut?

This:



Nu längtar jag ju tills den 30 juni istället ;) men först och främst 5 juni (YAAAAY)

Aja.. på tal om New Moon och Eclipse, så tycker jag faktiskt att folk ska se Remember Me, jag lovar dig att du inte kommer ångra dig, skit i vad metro säger, att den var alldeles för söt.
Den var söt, men inte överdrivet, och den slutade väldigt oväntat!!!
Jag blev så chockad att jag nästan började skaka.
Kolla här:



Se den se den se den!!!!!

Okej, ska jag skriva nåt mer?
Åh just det! Min pappa fyller 56, så grattis!!

Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

ÅH, jag längtar med till Eclipse! Massor!!

Det borde vara juni typ nu!!!

Visste inte om att trailer kommit ut, så tack!

Kollade bara för några dagar sen och hittade inte den...

Kram

2010-03-22 @ 17:09:06
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0