yes!

Nu har jag sett This is it! Den var jättebra, värd att se om man gillar Michael Jackson :)

Ska snart åka till min mormor, men vill bara skriva några rader först :)
Eftersom jag inte skrev på bloggen på hela förra veckan tänkte jag idag skriva om mötet i fredags, det var ärligt talat den bästa predikan Jonatan har haft någonsin enligt mig, det finns vissa saker som inte är bra att göra när man är kristen, det kan vara att kolla på filmer med överdrivet mycket sex, lyssna på destruktiv musik o.s.v. det försvagar ens samvete. Jag säger inte att det är regler man ska följa som står i en lagbok, men Gud säger det för ens egen skull, för att man ska må bra, jag mår inte bra av att lyssna på en låt som handlar om att man ska döda varandra eller skräckfilmer, vissa kanske klarar det, men det är inte bra för ens själ, men som jag sa, man har ett eget val och det är inga regler.
Svårt att säga mer än så om predikan, den var så bra!
Jag skulle ärligt talat inte kunna tänka mig ett liv utan Gud!
Han har gjort så sjukt mycket i mitt liv så det är svårt att inte tro!

Jag måste sticka nu,
ha det bäst <3
Goodbye for now

Kommentarer
Postat av: joy

vissa saker skadar ens själ som du säger.

och sen, förutom att se på saker som inte skadar så kan man ta in saker i sitt liv som bygger upp.



tror det är viktigt att göra val i livet, vad man tar in i sitt sinne.



var verkligen en grymt bra predikan av Jonatan!

2010-03-02 @ 17:41:47
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0