6 dagar KVAAAR

Alltså HJÄLP MIG!!! Det är 5 dagar kvar tills Jennifers, Siris och Idas student, vilket kommer bli helt awesome! Vi kommer fira som galningar :D får mig att tänka på gruppen på facebook, vi som kan ha kul utan alkohol :) Men det kommer nog bli en hel del läsk :D
Och på lördag är det inget mindre än Jennifers studentpresent, alltså Green Day på Ullevi i Göteborg!! :D
Jag kan inte förstå att det är sant! Det var bara 9 månader sen vi såg dom sist! Och jag har hört bra rykten om att dom ska spela Wake me up, hoppas verkligen!! Men då hoppas jag inte att Billie börjar gråta, det är en sak att se honom på Youtube, men jag skulle aldrig klara av att se honom gråta i verkligheten.
Förresten ska vi göra något skitkul på konserten, vi ska vifta med blå och gula ballonger för att fira Sveriges nationaldag i förskott :D haha mamma var ju rolig xD när jag berättade om ballongerna sa hon: Är det verkligen en bra idé att du går på den konserten? Du hatar ju när ballonger smäller!
Så det här är inte värre då?
Nej ballonger är värre än Tre Cools trummande ;)
Aja, måste dra nu, ska åka till mormor :)
Goodbye for now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0