Gaga

Seriöst, vet att jag nyss skrev ett inlägg, men måste bara kommentera en sak,
Vad är det för en big deal om Lady Gaga kommer till Sverige?
Ingen skrev ju så mycket när Green Day kom i oktober, igår stod det om Gaga och idag stod det om Gaga och på måndag kommer det säkerligen stå om Gaga, jag förstår att hon inte är som alla andra...
Men hon är inte så speciell, hon är speciell för sina kläder, inte för musiken. Jag gillar inte Lady Gaga, jag är en av dom enda som inte gör det, om jag vill höra en låt där dom repeterar samma ord en massa så lyssnar jag på Know Your Enemy. Ursäkta, men jag vill ha lite variation och jag hade det inte vart för hennes strippvideor och irriterande sånger hade jag kanske tyckt att hon var okej åtminstone.
Det var allt jag ville säga,
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0