Hey yo!

Hej! Alltså jag börjar bli seg när det gäller bloggandet!
Men men, nu sitter jag iallafall här igen...
Har sån där läskigt sprängande huvudvärk, men hoppas på att det ska gå över till imorgon eftersom jag har Nationellt Prov i Engelska B!! Får be till Gud att det ska gå bra <3

Seriöst, jag måste säga en person som är så sjukt coool!!
Hon är bara en figur i en bok och film, men ändå, Lisbeth Salander!!
Älskar henne!! Låter kanske knäppt att skriva så om en påhittad person, men jag vet att det är minst 56 000 som också gillar Lisbeth ;) kollade på Facebook hur många som gillade henne ;)
Alltså, jag gillar hennes stil och hennes sätt att vara, hon är så hemlighetsfull och ingen får veta något om henne, men hon vet allt om alla andra och hon ger folk det dom förtjänar, speciellt män som hatar kvinnor!
Hon är dessutom otroligt vacker!



Aja, nog talat om Lisbeth :)
Ska skriva om en annan kändis nu tänkte jag... lilla söta Miley Cyrus, vad sjutton håller du på med!?

http://video.se.msn.com/watch/video/miley-cyrus-i-cant-be-tamed/6f5mhlpq?from=sharepermalink

Trodde helt ärligt inte hon skulle falla för det trycket att göra den typen av videor.
Den här typen är nästan som Lady Gaga, alltså, om hon fortsätter så med videorna så har hon förlorat minst ett av sina fans, hon kanske får 10 miljoner fler fans för att hon beter sig som Lady Gaga.
Nu ska jag kolla på några avsnitt av Hannah Montana så min besvikelse går över lite, och imorgon ska jag se The Last Song på bio, hoppas den är bra!!

Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0