Heysan

Hej! Det var längesen som vanligt... Jag har haft fullt upp med skolan och allt möjligt, blablabla :P
Har i dagarna hittat en väldigt intressant blogg, om en ung ensamstående pappa med en pojke på snart två år :) tycker det är så gulligt :) kolla på bloggen här.

Imorgon hade jag tänkt ta mina svängar förbi Livets Ord, känns som att det var 100 år sen jag var där, har vart sjukt mycket i PK det senaste, men det var sista gången på LO imorgon :O
Sen nästa fredag har PK någon slags "Pannkaksfest" ska bli kul att se vad det är för något ;)
Och veckan efter det tar Jennifer studenten och vi åker till GBG för att se Green Day :D
Och veckan efter det slutar jag tvåan, med G i dom flesta ämnena!!!!
Hjälp vad tiden går alltså :O

Oj, nu smäller det, blixtrar och regnar :) Sträckte ut huvudet genom balkongen, blev dyngsur i hela huvudet på en minut eller nåt, men jag kanske är knäpp, men jag älskar verkligen regn! Ska sen gå ut och ta kort på en massa fina löv och blommor med regndroppar på :) Hade gärna gått ut nu, men det är nog inte bra för kameran ;)
Förresten kanske jag kan slänga upp en del bilder här som jag tagit idag :)



Nu måste jag dra, men ha det bäst :)
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0