Tomorrow

Hey! Imorgon är det 5 hela år sedan Leif Nielsen lämnade denna jord för att komma till himmelen, kan inte förstå hur fort tiden har gått, det kändes som att det var igår! Det måste även betyda att Livets Ords Kristna skola firar 25 år i år eftersom jag kommer ihåg att vi skulle fira 20 årsjubileet den 27 maj 2005, det värsta var att jag fick inte reda på nånting förrän på söndagen, jag bara hoppades hela tiden på att han skulle överleva, men grejen var att han dog direkt när allt hände, det var så jag uppfattade det som.
Men det var väl lika bra att jag inte fick veta, då skulle jag nog min käke gått i lås för att jag inte hade kunnat stänga munnen.
Jaja ursäkta mina konstiga uttryck.
Men iallafall, jag kan berätta om vad som hände.
Vi höll på stressa för att komma till skolan, plötsligt fick mamma ett sms och hennes första tanke var: "Men åh! Jag orkar inte med John nu!!!" så kollade hon smset där det stod något i stil med: BE! LEIF HAR BLIVIT SPARKAD AV EN HÄST OCH LÄKARNA KÄNNER INGEN PULS!
Då kändes det som att hela världen stannade, men vi kom iväg till festen iallafall.
Vad som hade hänt var att Leif skulle ta ut hästarna till hagen och plötsligt kom en stor traktor som var full med ved, den hade varit och hämtat från skogen efter "Gudrun" och hästen blev livrädd och stegrade och träffade Leif mitt i bröstet. Kan inte tänka hur det måste ha känts för Martin och Johannes som var hemma eller för Anki som fick det samtalet när hon var på jobbet!
Usch vad hemskt!

Den 17 juni var det begravning, jag kommer ihåg hur arg jag var på Gudrun för att jag aldrig fick chansen att konfirmeras för att det var begravning och jag kommer ihåg att efter begravningen försvann dom med kistan direkt efter ceremonin.

Leif Nielsen, rest in peace ♥

Jag kommer nog skriva mer om detta imorgon,
Goodbye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0