my beating heart belongs to you...

Hej! Ja, jag vet att jag är seg med att blogga, men men... har precis vart på A6 och ätit på McDonalds, usch vad jag mår illa, jag säger det varje gång jag har vart där att jag aldrig mer ska gå dit igen, men det gör jag iallafall även om det inte är ofta.
Aja, vad folk bryr sig om att jag mår illa av McDonalds :P
Men iallafall, jag måste berätta att jag var i Pingst igår, vilket inte är jätteovanligt, men jag gillar verkligen människorna där, jag är ju rätt blyg när jag börjar träffa människor, men där snackar folk med en så man känner sig verkligen hemma, alltså grejen är att jag kan inte välja någon av kyrkorna, jag kommer nog fortsätta vara med i Livets Ord men jag kommer gå till Pingst lika mycket som jag går till Livets Ord, i för sig har jag vart mer i Pingst dom senaste veckorna än i Livets Ord, men egentligen, vad spelar det för roll? Alla kyrkor har samma tro. Men jag trivs verkligen i båda kyrkorna, så det får bli som det blir :)
I Pingst iallafall var det ju först möte och sen cafékväll, sen var det Outreach, så vi stack till Juneporten och delade ut fika till folk, det var intressant, två unga kvinnor kom fram till oss och började diskutera om att alla Pingstvänner dömer folk som inte är kristna, men ni ska inte dra alla över en kant, sa dom, men som tur var fick dom snacka med Tony, han är ett levande bevis på att Gud finns, dom fick iallafall lite mer respekt för honom än oss andra. Men som jag sa till Tony efteråt att det enda man kan göra är att be för dom.

Hjälp vad mycket text det blev nu kände jag ;)
Kan berätta att jag har hittat en så otroligt snygg klänning!!

Kolla här:



Snygg va? :) hittade den på Shocks hemsida :) Funderar på att köpa den i sommar när vi åker till Göteborg!!
Funderar också på att kolla någon snygg jacka på Shock, tycker många andra affärer har så tråkiga jackor.

Måste dra nu, goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0