The Last Song!

Alltså, jag förstår mig inte på Metros idiotiska filmkritiker, dom kanske har en helt annorlunda smak på filmer jämfört med mig, dom hatar typ alla filmer jag älskar, The last song fick 1 jordglob, jag skulle ge den 4,5!!
Miley Cyrus är verkligen helt otrolig! Om hon fortsätter så, kommer jag nog fortsätta att älska henne!
Filmen då, den var jättefin, oförutsägbar och sorglig!
Säger som med alla andra filmer, längtar tills den kommer ut på DVD!!! Men det lär ju ta ett tag, eftersom den hade premiär idag, men jag har ju fler filmer att se fram emot :) speciellt Flickan från ovan och Remember Me när det gäller DVD, men på bio längtar jag mest till Eclipse!!!
Och sen är det ju Toy Story 3 och Shrek 4 :) Många filmer som ska ses, undrar hur jag ska hinna med :P
Nu ska jag förresten titta klart på Män som hatar kvinnor,
Goodbye for now <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0