Yeeea

Alltså, urskäkta mig för mina tröga rubriker, har inget att skriva :P
Sitter och är väldigt glad, för det första, lyssnar jag på 21 guns, för det andra är jag klar med Nationella provet i Engelska B och sist och STÖRST, Johanna och Daniel har fått sin lilla flicka!!!!
Isabella heter hon och hon är så otroligt söt! Önskar att jag kunde åka till Uppsala lite tidigare än Jennifers student så man kunde få träffa bebisen och föräldrarna :* men, får nöja mig med bilder och sen den 4 juni får jag se henne i verkligheten :)
Är jätteglad för er skull Johanna och Daniel!

Men nu måste jag dra, ska gå på bio och se The Last Song,
Men ta det lugnt och ha det bra ;)
Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0