30dagarslistan ;) Dag 1

Nu blev jag sugen på att börja med 30dagarslistan, så here we go :)

Presentation:

Okej, jag heter då Angelica Stålbrand, jag kommer ursprungligen ifrån Sveriges framsida(!) Göteborg, bodde där tills jag var ca 4 år, har därför inte så jättemycket minnen därifrån, förutom några fruktansvärt onödiga minnen som man inte alls hade behövt komma ihåg, då menar jag inte hemska minnen eller så, men onödigt som att en burk med äppelmos ramlade i marken inne i en affär xD
Men iallafall, sen flyttade vi till Gamleby för att min pappa skulle på rehab, det hjälpte några år, men sen var han tillbaka och flyttade tillbaka till Göteborg, några år senare flyttade jag, mamma och mina bröder till Uppsala för att mamma skulle på bibelskola.
I Uppsala träffade jag en av de mest betydande personer i mitt liv, den 27 maj 2005, samma dag som min morbror dog, så träffade jag min absolut närmsta vän, Jennifer Karlsson <3
2006 kände vi att det var dags att flytta tillbaka till mammas hemstad Jönköping, och här bor vi nu med 3 katter och en inneboende bästa vän <3 :)

Nu går jag tredje året på Omvårdnadsprogrammet, söker sommarjobb som undersköterska på nåt äldreboende, borde ju inte vara så svårt att hitta tycker man ;)
Ja, vad ska jag mer säga? Jag ÄLSKAR Jesus mer än något annat i världen, är med i Livets Ord i Jönköping, men snart kanske Pingstkyrkan.
Jag gillar att fota, är väldigt intresserad av olika filmer och musik, spelar gitarr lite då och då :)
Jag har favoritband som McFly och Green Day, de är nog de stora favoriterna just nu, men sen kan min musiksmak skifta allt från Jonas Brothers till Guns'n'roses :P
När det gäller filmer har jag väldigt svårt att välja favoriter, men om jag måste välja just nu så är det I rymden finns inga känslor.

Vet inte mer vad jag ska skriva om mig själv ;)
Aja, Goodbye for now <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0