hmm...

Ikväll ska jag ta och titta på det där programmet alla pratar om, Solsidan, det har aldrig gjort mig intresserad förrän jag såg att Johan Rheborg var med ;) En av mina favoritkomiker, haha det första jag tänker på är förstås Kenny Starfighter, en film jag har sett ett antal gånger nu och typ aldrig tröttnar på xD
Men jag hade i för sig kanske inte gillat filmen så mycket som jag gör om det inte vore för Bill Skarsgård <3
På tal om honom, I rymden finns inga känslor har ju kommit ut på DVD nu, måste köpa den så fort som möjligt!!
Älskar den filmen <3
Måste sticka, goodbye for now!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är rätt roligt :P

2011-02-21 @ 13:11:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0