Dag 3 Mina föräldrar

Ja vad ska man skriva nu då?
Mina föräldrar, jag börjar väl med mamma då ;)
Min mamma är uppväxt i Norrahammar/Hovslätt och flyttade till Göteborg typ någon gång på 80-talet, sen träffade hon min pappa, det gick väldigt fort innan dom gifte sig ;)
Sen fick dom mig den 26 oktober 1991 ;)
Min mamma jobbar som undersköterska på ett äldreboende i Jönköping just nu, haha vet inte vad mer jag ska skriva :)

Min pappa då, han är född i Helsingborg (även om han inte vill erkänna det), men uppväxt i Göteborg med en minst sagt tuff uppväxt, han började iallafall när han var 10 år att dränka sina problem i alkohol.
Han hade antagligen vart på behandling när han träffade min mamma och var frälst och så vidare, men när jag var fyra så flyttade vi till Gamleby så han kunde behandlas där, han åkte in två ggr, men sista gången hjälpte bara ett år, så sen flyttade han tillbaka till Göteborg som jag skrev för några dagar sen, och nu har jag inte träffat honom på över två år, han gör inget speciellt utan har fortfarande problem med alkohol som vi hoppas och ber att han ska bli av med.

Tror inte det finns mycket mer att skriva ;)
Goodbye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0