Here we go... 2011!!

Alltså vilket otroligt bra UNITE i år, tycker det är ett av dom bästa sätten att fira nyår, med sina vänner i en kyrka med massvis ungdomar!! Och det bästa av allt, dom sista minuterna av året kommer med lovsång!
Detta året var jag även medhjälpare i köket, det kändes speciellt och otroligt kul!
Jag kan verkligen inte säga att jag hade någon favorittalare på konferensen, alltså Artie, Mikael, Daniel och Joel var alla bra på sitt sätt, fruktansvärt bra!

Första kvällen jag kom till UNITE fick jag först ett band och sen hjälpte jag till lite att sätta på band på andra ;)
Sen gick vi in på mötet och då var det lite dans och andra saker :) Sen gick jag ut för att hjälpa till i caféet vilket blev mycket uppskattat :*

Alltså UNITE, som sagt bästa sättet att fira nyår på :* Kommer på UNITE12 också, gör du?? :D

Goodbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0